Door Joop Keesmaat op 5 mei 2019

Of we willen of niet, daar zijn de meningen over verdeeld, maar Europa en “Brussel” zijn belangrijk en blijven dat ook in de toekomst. Het lijkt een “ver-van-mijn-bed-show”, maar toch krijgen we ook in ons eigen dagelijkse leven meer en meer te maken met belangrijke Europese beslissingen uit “Brussel”. Daarom is het dus sowieso van belang om te gaan stemmen voor een nieuw Europees Parlement.
De “rode hanen” van de Partij van de Arbeid waren er als de “rode kippen” bij om de verkiezingsposters van de beste kandidaat – Frans Timmermans – door heel Sliedrecht op de borden te plakken.

Ga in elk geval stemmen en bedenk: hoe groter de (Nederlandse) sociaal-democratische fractie in het Europese Parlement, hoe meer invloed we uit kunnen oefenen!