Over ons

Even over ons. Een bonte verzameling Sliedrechters. Echte Sliedrechters, maar ook geboren Dordtenaren, Alblasserdammers, Papendrechters en wat er meer zij. Jong, oud, ervaren politici, onervaren politici, man, vrouw, groen, rijp, alles door elkaar. Zoals dat hoort bij de PvdA zijn we het lang niet altijd eens, maar wat we gemeenschappelijk hebben is dat we houden van ons dorp. Ons dorp waar we hard werken en in de file op de A15 de meters naar de afritten Oost en West wegzuchten. Waar we op zaterdagen rondjes rijden op het BW-plein, op zoek naar een plekje. Waar we ons zorgen maken over de Kerkbuurt. Waar we met argusogen “de overkant” in de gaten houden.

Ons doel is een Sliedrecht waar we voor elkaar zorgen. Waar het gezellig is en waar iedereen zich thuis voelt. Waar we oog houden voor hen die het minder goed getroffen hebben. Waar we elkaar vrij laten in geloof en levensovertuiging en elkaar niet de wet op willen leggen. In ons verkiezingsprogramma staat wat wij de komende 4 jaar voor ogen hebben. Daar gaan we voor!